onsdag 27 april 2022

Träningsvärk imorgon...

Ni som varit med här på bloggen ett tag minns kanske att ifjol vid denna tiden kunde vi vara med på träningspass med jobbet, ett i veckan under fem veckor och olika sorters pass varje gång. Nu är dessa friskvårdsveckor igång igen för i år. 

Det började förra veckan men då var jag inte med då vi hade bokat padel precis den kvällen, men i kväll var jag med på ett cirkelfyspass. Det är Nordic Wellness som anordnar passen och ikväll var vi inomhus på deras ena gym här i stan. Annars kommer de mestadels att vara utomhus på Hässleholmsgården. Det är fler pass också i år än i fjol. I vilket fall som helst var det riktigt roligt men riktigt jobbigt också. Rejäl träningsvärk räknar jag med imorgon 😊

Det är verkligen en förmån att jobbet ordnar sånt här. Jag hade nog inte själv tagit mig dit annars.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...