måndag 11 mars 2024

Leia sex år idag...

Idag fyller Leia hela sex år. Under åren som gått har vi haft några valpar här hemma och varje gång säger jag när de små -"Tänk om fem-sex år när de är vuxna". Och nu är Leia där 💗 Kan inte riktigt fatta att det gått så pass många år. Jag brukar tänka på och jämföra med India. Vi fick henne "med på köpet" när vi skaffade Raffe år 2013. Då var hon fem år och nu är Leia t o m ytterligare ett år äldre än vad hon var då.

Man kan bli lite vemodig när man tänker på hundarna vi haft och på Leia och Cindy som vi har nu. De är en del av vårt liv under några år. Den tiden kommer aldrig tillbaka men man minns dem med sån glädje. I vårt TV-rum har jag uppsatta stora canvasbilder av Chapman och Raffe, men jag har ingen tavla med Leia. Det måste jag ordna. Och sen en på Cindy också förstås.





Ett litet kollage på henne från liten till den senaste tagen nu i vinter 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...