tisdag 7 november 2023

Julpyssel...

I lördags körde jag och Rebecca in till Kristianstad för att strosa och shoppa lite. Bland annat var vi inne i en jättemysig affär som jag aldrig varit i innan och det var Söstrene Grene. En sån gullig affär med massa mysiga saker. Rebecca köpte en julstjärna storlek större att ha hängande i fönster och så köpte vi båda varsitt blockljus med siffrorna 1-4 till advent.

Jag gick in på deras hemsida för att kolla och då hittade jag detta pysseltips 😊 Virkmönster till små stjärnor med hänge. Jättesöta! Du hittar det HÄR.


Jag läste att Huseby Julmarknad öppnar till helgen. Där är så himla fint och det är några år sen vi var där senast. Hade varit kul att köra dit i år faktiskt. Julkänslan börjar sakta men säkert infinna sig 🎄

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...