söndag 12 november 2023

Drömmen om en matkällare...

Vi körde ner till Österlen igår morse. Vi har inte varit där på tre veckor då vi haft annat inbokat, men det är alltid lika skönt att komma dit. Så avkopplande 💗

Jag drog upp den all den gula löken och la den på förvaring i källaren. Där ska den hålla sig över vintern. Jag gjorde likadant ifjol. Vi har ett förråd i källaren som alltid har kallats "matkällaren". Min plan är att få upp nya hyllor och bra förvaring där till mina grönsaker. Ja, det är bara att "keep on dreaming" och jobba vidare och ta lite då och lite då. Vilken dröm... att ha en matkällare 😊


Det var fint väder idag så jag hann med två fönster också innan vi åkte hemåt. Vill ha alla putsade innan ljusstakar och stjärnor ska upp till första advent ⭐

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...