onsdag 29 november 2023

Göra lite julfint...

Jag brukar aldrig sätta upp julgardiner i köket, men i år tyckte jag att de som jag har i vanliga fall behövde tvättas så de åkte ner häromdan när jag ändå skulle putsa fönster och så hittade jag en färdigsydd kappa på lineahemma.se som jag tyckte var fin och som hade rätt mått.

Då vårt köksfönster är ganska långt köpte jag två st som jag ska sy ihop. Det är inte ens säkert att man behöver sy ihop dem, det kanske räcker med att sätta ihop dem så att man får vecken snyggt. Jag hoppas att det ska bli bra, men det tror jag nog😊


Jag beställde samtidigt filttabletter som jag tänkte duka med på julafton 🤶


För övrigt har vintern kommit på allvar. Det är vitt ute och vi har haft neråt 10-12 minus. Brr... alldeles för kallt för en skåning. Då är det redan torsdag imorgon och snart är helgen här. Då blir det ytterst lite Österlen, äta ute och bli bjuden på middag. Härligt 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...