söndag 29 oktober 2023

Regnat hela dan...

Som det regnat hela dan. Helt galet 🌂 Vi har varit hemma denna helg, inget Österlen. Mats har fortsatt i trĂ€dgĂ„rden och förberett för stĂ€ngselbygget sĂ„ nu kan de komma nĂ€r de vill 😊 Jag har stĂ€dat och fixat dĂ€r inne. Under arbetsveckan varken orkar eller vill jag hĂ„lla pĂ„ med sĂ„nt. Vi har sagt upp fönsterputsningen som vi haft pĂ„ abonnemang och jag hade tĂ€nkt jag skulle börja med vĂ„ra fönster, men det har ju inte gĂ„tt idag med detta regn som fallit. Det fĂ„r bli nĂ„n annan dag.

DĂ€remot var jag och köpte ljung till amplarna vid ytterdörrarna. Jag valde vita. Nu har jag köpt fĂ€rdigt med ljung för i Ă„r. Gravarna Ă€r klara och nu Ă€r dĂ„ bĂ„de amplar och urnan hĂ€r hemma ocksĂ„ fĂ€rdigpyntade, sĂ„ det kĂ€nns bra. 


TĂ€nk att det redan Ă€r november nĂ€sta vecka och allhelgona. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...