fredag 6 oktober 2023

Kantareller och löparbälte...

Så himla skönt att det är fredag 😊 Det har varit fullt upp på jobbet hela veckan, så helgen är verkligen välkommen. 

Vi hittade en hel del kantareller när vi var ute med hundarna efter jobbet. Vi hade ingenting att ta dem i så Mats fick gå tillbaka och plocka efter att kommit hem igen. Så ikväll har vi haft världens festmåltid. Stekt oxfilé, pommes och smörstekta kantareller 😊


Jag beställde ett löparbälte för nån dag sen, så den kommer nog på måndag. Jag lånade en likadan från en kollega i våras för att prova hur det kändes, så nu bestämde jag mig för att köpa mig en egen. Min plan har ju varit ett tag att jag ska ut och springa med Cindy och nu känner jag att knäet nog kan orka med det. Jag får såklart ta det lugnt och prova mig fram. 


När Aron var och åt här häromkvällen snackade vi om att han också skulle kunna springa med henne ibland. Hon har så mycket energi den hunden fastän hon är en newfoundland. Att springa med henne kommer inte att vara några problem. Jag sprang med henne en gång i somras, men då hade jag ett vanligt koppel. Det blir mycket bättre med en sån här sele. Ska bli kul 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...