måndag 11 februari 2019

Känner mig bättre idag...

Jag har nästan jobbat som vanligt idag. Tog det bara med lite lugnare tempo imorse när jag skulle iväg. Jag har ingen feber i kroppen även om kroppen är svagare än normalt. Däremot har jag börjat hosta lite och blivit hesare. Jag vill inte ha nån halsfluss eller öroninflammation nu när vi snart ska iväg till Österrike, så jag försöker vara noga med nässpray och gurgla med mitt hexident. Jag hoppas att det hjälper 😏 Te med honung är ju också bra.

Vi kollade precis på veckans avsnitt av Husdrömmar. De byggde där ett hus i Löderups Strandband. Det är en kustremsa som jag inte har varit så mycket vid. Från Simrishamn och norrut känner jag till väl, men inte kusten från typ Borrbystrand och söderut mot Ystad till. Ja, i Kåseberga och Alestenar har jag varit, men inte utmed stränderna. Vi får nog köra bort på det hållet och utforska lite mer till sommaren 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...