torsdag 7 februari 2019

Helg igen...

Då var det fredag imorgon igen. Det är helt sjukt vad veckorna går fort. Denna helgen blir det både Österlen och Trolle Hill. Vi skulle egentligen hälsat på våra grannar som fått en bebis ikväll, men det blev hinder på vägen så vi tar det på lördag istället. På söndag är det newfoundlandsklubbens årsmöte och sen kalas på det, så helgen känns ganska så uppbokad.

Jag har köpt nya ytterkrukor till kupan i allrummet i Komstad, så jag vill gärna ner och plantera och ställa allt på plats. Jag har en svärmorstunga som jag ska dela. Eventuellt tar jag med mig en elefantöra här hemifrån. Jag får se imorgon hur jag gör. Blommor har jag gott om, så det behöver jag absolut inte köpa. 

Det här gamla fula har jag målat om i nån lackbets jag hittade jag på Jemofix
Jag ska också leta upp några små extrakrokar i Komstad som jag sätta på undersidan på mitt gamla nyckelskåp som jag målade om förra helgen. Sen ska nyckelskåpet upp på väggen här på Trolle Hill. Jag ska visa sen när det är klart 😊 Det ska bli skönt att få ordning på våra nycklar. Jag var duktig för ett tag sen och märkte upp alla nycklar i nyckelringar, men sen blev det inte mer. Typiskt mig att inte göra det helt klart...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...