söndag 11 februari 2018

Kalas och årsmöte...

Då var det söndag igen. Denna helg har vi varit på kalas nere i Lund. När vi kom hem ganska sent igår kväll gjorde vi misstaget att sätta på tv´n istället för att gå och lägga oss direkt. En av mina absoluta favoritfilmer hade nyligen börjat, nämligen "Nyckeln till frihet". Så där blev jag sittande tills den slutade kl 01.40 för jag var bara tvungen att se slutet. Helt galet att sitta uppe så länge, men det gjorde jag i alla fall. Den är bara sååå bra. Har ni inte sett den måste ni göra det...

Idag har det sen varit årsmöte med Newfoundlandshundklubben i princip hela dan. Först har vi i styrelsen styrelsemöte. Sen är det årsmöte med efterföljande konstituerande, och därefter uppfödarmöte där jag var sekreterare. Dessutom har jag känt mig lite konstig idag, som om jag har något i kroppen, så jag avbokade min yoga ikväll som jag hade tänkt att jag skulle gå på. 

Nu väntar en ny arbetsvecka. Vi får väl se vad den har att bjuda på 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...