onsdag 14 juni 2017

Ingen bra början, men nu är det bättre...

En skön kväll
Dagen började med att jag var dålig i magen. Det brukar jag aldrig vara, så man undrar ju... Just idag skulle jag och min kollega iväg på "sommarlunch" tillsammans med våra andra Leaderkollegor från de andra skånska områdena, men jag fick tyvärr avboka det. Inte kul att åka på sånt när man är kass i magen. Det blev till att jobba hemifrån istället.

Nu ikväll känns det bättre och jag körde till kyrkogården och planterade blommor som jag köpt. Skönt att ha det gjort. Bilden ovan har jag tagit från vår veranda. Jag har suttit där ikväll och kollat på några avsnitt av Skam från den senaste säsongen. Av någon anledning blir man fast när man väl börjar titta. Jag vet inte varför det är så :-) 

Idag har jag också bokat övernattning två när vi ska till Cork. Det var ju då vi skulle åka iväg hade vi planerat. Det blir inte så långt ifrån Cork utan det blir till en liten hamnstad söder om Cork som heter Cobh. Där har jag bokat in oss på ett Bed & Breakfast. Blir ju spännande att se hur det blir. Jag läste mig till att i Cobh var det sista stoppet Titanic gjorde innan det begav sig iväg mot Amerika. Det finns ett museum där. Dit får vi kanske gå.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...