tisdag 20 juni 2017

Galet mycket på jobbet innan semestern...

Frulle gottar sig i solen, äntligen...
Snart är det dags för både midsommar och vår resa till Irland och vi har galet mycket att göra på jobbet. Det är som om alla vill ha allting klart innan semestern, och det är klart, det vill man ju själv också. När vi kommer hem från Irland börjar jag min semester, men jag får se om jag kanske får jobba en eller två dagar på min första semestervecka. Det gör mig inte så mycket, då tar jag bara ledigt de dagarna i andra ändan istället. 

Det är så härligt skönt väder nu om dagarna. Sommaren har äntligen kommit 😊 och t o m Frulle ville hellre vara utomhus nu verkar det som. Två dagars jobb kvar denna vecka. På fredag åker vi till våra goda vänner i Fårabäck och firar midsommar som vanlig tradition, men jag längtar så in i bängen till Komstad. Jag har inte varit där nere nu på två hela helger. Jag vill se om mina blommor och grönsaker och för att inte tala om jordgubbarna och potatisen. Men men, snart är det semester och då kommer vi att vara där mestadels av tiden. Jag längtar...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...