torsdag 1 oktober 2015

Buggkurs och SPA...

Ikväll har jag varit på min buggkurs. Det är så roligt :-) Jag var inte riktigt på hugget för att köra dit, men när man väl kommer dit så är det bara så kul. Nu går jag steg tre och vi har lärt oss väldigt mycket och många turer och de flesta är väldigt duktiga också. Ikväll var jag helt genomsvett. Det var flera nya turer och tempot var ganska högt. Det är bra träning för kroppen och flåset :-) Varje hösttermin har dansklubben en höstfest, och den ska vara en lördag nu i november. Ifjol anmälde jag aldrig mig, men i år tror jag faktiskt att jag ska göra det. Det ska tydligen vara väldigt trevligt, god mat och mycket dans. Aron har nog varit med två gånger. Han vill väl dit i år också, kan jag tro. Kanske jag kan få Mats att följa med? Han behöver ju inte dansa om han inte vill.

Denna helg som kommer ska vi göra något som vi aldrig gjort förut. Vi ska till Ronneby Brunn på SPA-weekend. Jag gav Mats det i 50-års present i våras. Doggarna ska vara hos Monika och inte bara det. Raffe ska med till Mosede Fortet, en dansk newfoundlandsspecial. Det blir ju spännande att se hur det går :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...