tisdag 8 juli 2014

Carl von Linné-inspiration...


Här kommer äntligen bildbevis på att rum nr två är färdigtapetserat. Carl von Linné-inspirerat. Jag fastnade för denna tapet direkt när jag såg den. Det har varit fullt upp de senaste dagarna. I fredags tapetserades det. I lördags var vi på födelsedagsfirande i Skummeslöv. I söndags var vi på IKEA och inhandlade garderober till vårt blivande sovrum. Nu är både säng och garderober på plats och vi har tom premiärsovit också. Mats och Aron åkte ner till Österlen redan i söndags, och jag och hundarna kom igår. 

Idag har jag börjat att möbelpolisha matrumsmöblemanget som ska in i detta rum. Det kommer att ta lite tid för skåpen är fulla med prydnadssaker, dukar och allt sånt där. Det måste jag sortera först, men möblemanget kommer att bli fint i detta rum. Det ser man redan på stolarna :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...