lördag 12 april 2014

Vattenläger...

En helg i maj ska vi åka på Newfoundlandsklubbens vattenläger i Markaryd. Det ska bli så roligt, och jag ser faktiskt fram emot det. Ifjol var där tydligen folk från både Danmark, Norge och tom tyskar hade hittat dit. Har man nu en hund som Raffe som tycker vattenarbete är jätteroligt så vore det ju himla synd om man inte åkte iväg på ett sånt här läger. Det här med vattenarbete har blivit Mats´ grej med Raffe. Jag håller mig till utställningsbiten, men vi åker ändå iväg allihopa på detta läger. India får också följa med.

Jag har suttit nästa hela eftermiddan idag och bokfört njuffeklubbens "räkenskaper". Känner man bara att man har tid så är det riktigt roligt. Jag sorterade också bland dagordningar och mötesprotokoll, så nu känns det som jag har koll på klubbens papper. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...