fredag 11 april 2014

Nu sätter det igång...

Nu sätter renoveringen igång av vårt hus på Österlen. Under helgen ska ställning sättas upp och nästa vecka ska blästraren komma och påbörja sitt arbete. Vi har tänkt att vara där lite över påsken. Fönsterna ska inte börja bytas förrän efter påsk, så jag får börja plocka ner gardiner och flytta grejer när vi är där. Vi har också tänkt att börja rensa ut och köra en hel del till tippen. Tippen i Måsalycke är öppen alla dagar utom påskdagen, så vi kommer säkert att hinna med några rundor dit. 

Det ska bli så spännande med hela denna renovering. Det är något jag verkligen sett fram emot hela mitt vuxna liv. Aldrig kunde jag väl ana att det skulle bli jag som skulle stå där som delägare till detta hus och påbörja en renovering som jag och Mats styr över. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...