torsdag 3 april 2014

Hund som löper och mycket bokföring...

När vi kom hem från Trysil märkte vi på Raffe att han var på India hela tiden, så jag misstänkte att hon skulle börja löpa. I tisdagskväll ringde jag till Monika på kennel CleBas och det gick bra att jag körde bort med henne där. Nu är hon där tills löpet är klart. Jag är väldigt tacksam över att vi kan lämna henne där. Vi har ju bara en hundgård så hur vi annars skulle gjort vet jag inte.

Både igår kväll och ikväll har jag suttit med bokföringsarbete. Vid senaste årsmötet i Newfoundlandsklubben Södra valdes jag till kassör och nu har allting blivit klart med banken och jag har fått dosa och koder och allt sånt man behöver, så nu har jag kunnat sätta igång. Det löste sig smidigt också med bokföringsprogram då jag hade ett uppladdat program på min dator som jag fick från skolan när vi läste redovisningskursen för två år sen. Jag hoppas att det kommer att funka bra. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...