söndag 9 mars 2014

Hemmahelg med mycket vila...

 Usch vad trist det är att inte vara helt frisk. Jag var hemma från jobbet onsdag och torsdag, men i fredags kände jag att jag måste dit och kolla post och där är utbetalningar som måste bokas in. Jag jobbade nästan hela dan och det gick bra, men i fredags kväll fick jag feber igen så det är strikt vila som har gällt nu över helgen. Mats har klippt träd och häckar och eldat och jag har gått och tittat på mest och slängt nån pinne på brasan (!). Igår lördag kände jag mig piggare och ingen feber visade sig heller, skönt.

Urkramad :-)
Idag är det styrelsemöte i Njuffeklubben Södra där jag numera är nybliven kassör :-), men jag får hoppa över det denna gång. Trist, för vi skulle diskutera bokföringsprogram och jag skulle få alla pärmar och papper av Torgny, den förra kassören, men vi får träffas en annan dag och gå igenom detta. 

Det är riktigt vårväder ute så man vill inte vara inne. Vi gick en liten morgonrunda med hundarna innan. Jättehärligt! Nu när våren kommer vill man börja fota igen, så det blir lite mer bilder framöver här. Det känns roligare när man inte fryser om händerna hela tiden.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...