torsdag 13 mars 2014

Dags för Blocket igen...

Det är med lite sorg i hjärtat vi lägger ut vår husvagn till försäljning på Blocket ikväll, men man kan ju inte ha allt och framför allt inte hinna med allting. Nu blev det husköp på Österlen istället för oss. Nya äventyr väntar där, helt enkelt. Nu är det snart vår och då ska det hända jättemycket därnere. Mycket renovering och fix :-)  som kommer att bli spännande att ta tag i.

Idag hämtade jag ut fröerna jag beställt. Nu har jag sorterat upp allt till var och en som köpt och namnat och räknat ihop. Lite lagom stort kvällspyssel. Det är några på jobbet som köpt så det tar jag med mig imorgon. Min hörsel är fortfarande inte bättre, men nu har jag jobbat en vecka och det har gått ganska bra ändå. Det är ju besvärligt att inte höra ordentligt, men som tur är så har jag ju vanligt "kontorsjobb", så jag behöver inte prata så jättemycket om jag inte vill. Jag kan sköta mig ganska så bra själv och när jag behöver prata med folk så får jag säga till dem att prata högt. Det är väl typiskt att detta ska hända mig. Jag har väl aldrig varit med om att någon annan sprängt båda sina trumhinnor så att man får skrika till dem, men nu är det som det är. Inget annat att göra än att vänta och härda ut tills det blir bättre.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...