fredag 5 juli 2013

Efter jobbet...

 Direkt efter jobbet körde jag och handlade. Vi tänkte vara ute i husvagnen under helgen. När man kommer ut hit så infinner sig ett behagligt lugn i kroppen. Här är så härligt. Vi trivs verkligen, och det verkar som om hundarna gör det också. De slappnar av. Raffe har sitt favoritställe precis utanför ingången. Vi träffade även våra grannar med de två schnauzrarna ikväll. Deras hundar skällde lite osäkert på Raffe och India, men de blir nog bekanta snart med varandra.

Nu stänger vi för ikväll :-) Vi har fått upp våran blåa Rusta-lampa också idag. Nu fattas jag bara lite hängande ljuslyktor.
När vi kom såg vi att campingens reception har öppnat och även deras lilla butik. Det har den inte varit innan vi varit här. Vi får väl ta en runda dit imorgon för att kolla in sortimentet. Bara de har grillkol så är vi nöjda. Nån tidning ska jag också köpa mig imorgon, för jag glömde både min bok som jag håller på att läsa och min senaste "Sköna Hem" därhemma.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...