fredag 19 juli 2013

Äntligen ute vid havet igen...

Varför är våra hundar alltid mer blöta än torra? Ser ni Stenshuvud i bakgrunden?
Min första arbetsvecka där jag varit själv utan min kontorskollega Anita är till ända. Det har gått över förväntan. Jag kände mig lite stressad att jag inte skulle hinna med allt som ska göras själv, men det har varit lugnare denna vecka. Det har inte ringt lika mycket. Att det är semesterperiod visar sig. Jag hoppas att det blir likadant även nästa vecka. 

Ikväll körde vi ut till husvagnen, och det är lika härligt här som vanligt. Mer folk dock. Campingen är full, gissar jag. Till det lilla servicehuset får man sicksacka sig fram mellan tält och husvagnar. Efter maten tog vi en runda ner till stranden. Nu har hundarna däckat. India inne hos oss i förtältet och Raffe i dörröppningen som vanligt, hans favoritplats. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...