onsdag 15 maj 2013

Ett litet yrväder...

Vilket litet energiknippe han är :-) Han springer så öronen fladdrar, sen snubblar han på sina ben och gör en kullerbytta. Allting funkar bra här hemma med hundarna. De är ute i hundgården på nätterna. Första natten skällde India flera timmar, men efter det har det varit lugnt och tyst. Nu känner hon sig mer hemma här, antagligen. Idag har jag avmaskat Ralph också. Det ska man ju göra direkt efter hemkomsten enligt regelboken. Om en månad ska han vaccineras. Jag har tänkt att jag ska skaffa pass till honom också. Det hade jag inte till Chapman för jag ställde aldrig ut honom utomlands, men om allt går bra så tänkte jag åka över till Danmark och ställa ut Ralph där nångång framöver. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...