fredag 22 mars 2013

Nya numret snart ute...

Nästa nummer av Hästfocus kommer ut 26/3. Där är den artikel med som Rebecca åkte iväg på själv och skrev. Det är artikeln om en tjej, Emilia, som rider sina islandshästar som "vanliga" hästar. Ska bli spännande läsning! Emilias blogg hittar du här.

Idag har jag en hemmadag. Jag ska förbereda i stallet för en ny hyresgäst som ska flytta in imorgon i Vaniljs gamla box. Vi har haft en tjej som stått på kö ett tag och bara väntat på att vi ska sälja klart våra hästar. Sen måste jag också ta tag i min uppsats som ska vara klar om en månad. Jag ska förbereda en intervju som jag ska göra med en heltidsbonde som jag känner. Uppsatsen jag skriver har rubriken "Ekonomi i lantbruket". Den här uppsatsen hänger som ett ok på en :-( men det måste göras, så det är lika bra att tag i det nu innan nästa inlämningsuppgift kommer på beskattningsrätten. Det gäller att försöka ligga i fas...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...