måndag 27 februari 2012

Dagens tenta...

...är avklarad. Jag hoppas att det gick bra. Imorgon är det dags för den andra. Denna kurs som vi läser nu och som vi tentar av har varit den allra värsta av kurserna vi läst. Det har varit superstressigt att hinna med allting, men det är bara att bita ihop och tänka att den snart är slut. Nu har vi bara en 5-veckors kurs kvar med våra nuvarande lärare som vi haft sen i höstas. I april börjar vi läsa Handelsrätt på Kristianstad högskola och blir "vanliga" högskolestudenter. Även hela nästa läsår ska vi bara vara på högskolan + vara ute på LIA + göra vårt examensarbete. Till på torsdag ska vi ha bestämt vilket ämne vi väljer att skriva om. Jag har lite idéer, men inte bestämt något helt klart än.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej,
Länge sen jag skrev något, men jag har ändå varit in och uppdaterat mig :).
Låter ju som om studierna går strålande!

Själv är jag äntligen på benen efter en sväng av influensa, så nu hoppas jag att vårt fantastiska vinterväder i norr håller i sig så jag hinner ut med killarna på isen och sola :).

Ha det bra!
/Kerstin & Nemo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...