fredag 2 september 2011

Höstenergi...

"Bonne" trivs på trädgårdsmöblerna
 Jag vaknade med sådan energi i kroppen imorse. Jag tycker om hösten så mycket och just nu har vi några dagar med riktigt fint höstväder framför oss. Jag har fått så mycket gjort idag och gjort en massa ärenden som jag skjutit framför mig länge. Jag kom bl a äntligen iväg till kemtvätten och lämnade in Rebeccas studentklänningar. Det enda jag inte gjort idag är att städa här hemma, men helgen har ju ytterligare två dagar.

Jag hade hoppats på en helg utan något inbokat, men Arons brottningsklubb har läger, så jag åkte på med att hjälpa till med matlagningen, men jag ska förhoppningsvis hinna med annat här hemma också. Igår kom katalogen från Emils Trädgård. Tänkte att jag skulle beställa en massa höstlökar som ska ner i de nya rabatterna längs med huset. Det kan bli fint till våren med tulpaner och påskliljor där.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...