söndag 2 augusti 2009




Idag har jag, matte och Aron varit på Kiviks musteri och köpt en massa olika sorters juice. Jag fick sitta i bilen och vänta. Trist! Sen skulle matte köpa fisk på Buhres, men där var så mycket folk och bilar så vi körde vidare bort till Haväng och fikade på sommarcaféet istället. När vi åkte därifrån körde vi över övningsfältet. Där går massor med får och även några köttdjur. Mitt på vägen stod en kalv. Det var rena safarit. Det var tur att jag satt i bilen. De hade jag inte vågat gå ut till...

1 kommentar:

BenzAnn sa...

åhh så häftigt med kossor å får men inet rä väll du rädd för en kalv helelr ..de ser ju så snälla ut.. nänä ut å lek o busa med dom nästa gång grabben ..om inet så när matte är å handlar så slipepr du ha trist i bilen ..fniss.. så mysigt å fika ute..har vi aldrig gjort..inte som jag minns iaf..eller här är vi ju ute å fikar varje dag hemme emn på ett fik näää tror matte sagt att jag benzon inte kan uppföra mej ;) udnerbara bilder säje rmatte bredvid mej.. bara fotot på fåren emd havet framför gjorde henne lyrisk.. å jag håler med.. de är så underbara.. å ni är fina ni två ihop vid fikabordet oxå naturligtvis.. stoor å söt är du chapman såååå matte vill krama å gosa med dej massor säjer hon.. så nu sänder hon en puss på nosen å en bamsekram till dej.. själv så får du en rejäl nuffekram från mej å lillsnorren ;) må gott // benzon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...