lördag 8 juni 2024

Taket är på och jobb imorgon...

Nu har stugan äntligen fått på sitt tak 😊 och så fint det blev. Tänk vilket jobb Mats har lagt ner på detta och nu är det här "takprojektet som bara blev större och större" snart färdigt, haha... Jag tror att allt snickeriarbete är klart inför att plåtslagaren ska komma. Vindskivorna ska i alla fall målas innan vindskiveplåten ska läggas och sen är det taket på utbygget som också ska plåtas.


Imorgon ska vi jobba som röstmottagare vid EU-valet så idag har vi varit och färdigställt i de röstlokaler vi ska jobba i. I min och Rebeccas röstlokal är vi nästintill samma gäng som vid valet för två år sen. Roligt att träffa alla och imorgon kl 7.30 börjar första gänget. Jag går inte på mitt pass förrän kl 9.30 så jag kan ta det lite lugnare på morgonen 😊


Det regnar här ikväll, men det gör ju inget nu när taket är klart 😀

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...