tisdag 25 juni 2024

Semestern har börjat...

Jaha, då har man gått på semester 😀 Så härligt och vädret kunde ju inte börja bättre heller. En grej som jag bestämt att prioritera denna semester är jag ska göra nån slags träningsaktivitet varje dag. Det behöver inte vara något avancerat men ändå något som man blir andfådd av. Igår cyklade jag och handlade och idag hade jag en klipptid nere i stan och då cyklade jag dit. 

Kan tillägga att vi har en rejäl backe upp till oss när man ska hem, och då menar jag rejäl 😊 Riktigt bra backträning både för hundarna och för oss. Löpningen ska också sättas igång, minst två gånger i veckan. 

Cindy

Nu har det gått två dagar och jag längtar ner till Österlen så det blir väl att jag kör ner där. Jag vill göra iordning i rabatterna och jordgubbarna måste vattnas. Leia behöver tvättas och det är så bra att göra det nere i källaren där 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...