torsdag 2 februari 2023

Kamma hundar denna helg...

Helt galet vad veckan gått fort. Det är redan fredag imorgon 😊 Det blir lätt så när man är borta hela helgen och sen när det är måndag ska man igång igen med jobb och vardag.


Det blir nog Österlen tror jag och sen nästa vecka är jag ledig halva veckan i och med att vi ska vara flytthjälp igen. Ska bli så roligt att få se och komma in i Rebecca och Fredrics hus uppe i Kalmar 🏡

Både Leia och Cindy behöver borstas och kammas. Det får bli ett projekt denna helg. Jag har ett bättre trimbord nere i Komstad än vad jag har här hemma. Ett som Mats har byggt själv. Jag brukar säga att det är ett helt annat ljus att stå där nere och kamma dem. Man ser pälsen bättre på nåt vis. Det har man genom åren hört konstnärer säga, att ljuset på Österlen är speciellt att måla i. Jag fattar vad de menar 💗😀

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...