lördag 4 februari 2023

Ett år har gått...

Ett år just idag har gått utan vår Raffeman 💗 Jag kan ärligt erkänna att det går knappt en dag utan att jag tänker på honom. Han var speciell, och vi minns honom med glädje.


Det har varit en riktigt fin dag idag. Vi var borta vid sjön imorse och det var så himla vackert. Blå himmel och solen var uppe. När vi gick där längs sjön flög kanadagässen iväg som varit i sjön över natten. De för ett himla liv när de ska starta och flyga iväg.

Jag har klippt och kammat Leia. Inte hela hunden, men en stor del. Jag började också att klippa mina äpple- och päronträd idag. Kanske lite tidigt just för päronträdet, men jag tror inte det är någon fara. Ett av äppleträden är riktigt dåligt. Där blir väldigt få äpplen på det och bladen skrumpnar ihop så det har nog någon sjuka. Jag tror vi ska ta ner det och köpa ett nytt. Mats fortsätter att jobba på i källaren med den nya duschen så vi har varit flitiga, tycker jag 😊

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, tänk vad man saknar sina djur som inte finns med oss längre. Jag förstår dig precis, jag saknar vår Maya varje dag och det är 1,5 år sedan hon somnade in. Det är verkligen så att se lämnar spår av tassar i ens hjärta. Ha en fin vecka.
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...