onsdag 15 februari 2023

Packa för yoga ikväll...

Ju äldre man blir ju mer känner man sig själv och vet hur ens kropp och hjärna fungerar 😊 Så fort det mörka och kalla minskar desto mer energi får jag. Det är väl egentligen så de flesta fungerar. Allting blir lättare och man får lust att ta tag i saker man inte orkat innan. 

Min yoga har legat lite på is sen jag började spela padel, men nu tänkte jag få in den i vardagspusslet igen. Jag var på ett yinyogapass för två veckor sen och nu ska jag iväg ikväll igen. Så bra för kroppen och själen 💗 Jag skulle gärna vilja ha en ny yogamatta och en sån här i merinoull verkar ju helt underbar. Finns HÄR.


Yogagrossisten har väldigt mycket fina saker, men även Rusta har en hel del. Jag har köpt både matta och bolster därifrån innan. Det får nog bli en runda dit i veckan.


De här byxorna verkar ju också väldigt sköna. Finns HÄR.


Meditationskudde. Ja, det finns hur mycket fint som helst 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...