tisdag 21 februari 2023

Overnight oats och semesterveckor...

Jag gjorde overnight oats ikväll som jag ska ha imorgon bitti, tänkte jag 😊 Det var länge sen jag gjorde det, men nu blev jag lite sugen. Jag rörde ihop 1 dl havregryn, 1½ dl mjölk, 0,5 msk chiafrön, 0,5 krm vaniljpulver och lite lite salt. Sen hade jag även i lite blåbär som jag hittade i frysen.

Kanske jag delar ett äpple i bitar också imorgon bitti och har till. Ringla lite honung ovanpå kan man också göra. Det blir säkert bra 🍎
            

Vi har redan våra semestrar färdiga. Känns som att det blir tidigare och tidigare för varje år som det ska vara klart, men bra på det sättet att man då redan nu kan planera in om det är något vi vill göra. Mats och jag får inte fyra veckor samtidigt. Lite förskjutet blir det, men det blir nog bra ändå 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...