fredag 24 februari 2023

Äntligen helg och serietips...

Jag jobbade bara till lunch idag och tog eftermiddagen på flexen 😊 Jag körde hem och tvättade Cindy inför helgen. Sen åkte vi ner till Österlen. Vi har inte varit här nere på tre veckor då vi haft annat inbokat. Så himla skönt att landa här på fredagen. Det är det bästa 💗

Förra helgen härjade stormen Otto, så det kändes lite oroligt om det hänt nåt här men det var bara soptunnan som hade trillat omkull.


Jag lånade ett hundförarbälte  av en kollega häromdan. Jag ska prova den tillsammans med Leia, tänkte jag 😊 Newfoundlands är ju så långt från löparhundar man kan komma, men det kunde ändå vara kul att testa och jag springer så sakta så det kan passa Leias travtempo. När Mats är ute med henne så vill hon gärna trava.


Vi började kolla på en serie på Netflix ikväll. Den heter High water och det är en polsk serie. Vi har sett två avsnitt än så länge, men den är spännande och ni kan ju gissa vad den handlar om. Just det, översvämning och den är baserad på verkliga händelser från 1997.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...