lördag 20 november 2021

Vilken storm det var...

Det var ju helt galet vad det stormade igår kväll. Jag kranade upp vatten för jag var säker på att strömmen skulle försvinna för oss men det gjorde den aldrig som tur var. Vi fick också ett SMS av en granne som sa att ett träd hade fallit över vägen längre ner mot stan till. Det kom ett nytt meddelande några timmar senare att någon hade förbarmat sig och varit ute och såga upp det 😊


Vi har varit ute en stund i trädgården nu på förmiddagen, men där låg lyckligtvis inte något större som fallit ner. Jag placerade ut ljusnätet som jag köpte förra helgen, dock inte det som är på bilden. Det är från förra året. Det nya har jag lagt över en buske i vår rundel mitt på gårdsplanen. Ja, vad händer idag då? Jag ska försöka hinna med att fixa några ärenden som har med vår resa att göra. Det börjar dra ihop sig. Vi är ett gäng på 14 personer som ska resa så imorgon ska vi faktiskt träffas och snacka ihop oss lite 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...