onsdag 10 november 2021

Planering inför resan...

Vår resa närmar sig med stormsteg. Det kändes så långt fram innan, men nu är vi snart där. I början på nästa vecka ska jag börja provpacka lite. Även om det är sommarkläder vi ska ha med oss som inte är så skrymmande så blir det väl ändå en del. Jag tänkte först att det räcker nog med en stor väska till både Mats och mig, men vi får se.

Jag har beställt en hel del från Sellpy nu inför resan. Mestadels linnen och klänningar till bra priser. Det dyraste jag köpt är en Ilse Jacobsen-klänning. Den kostade 500 kr, en ny däremot kostar väl minst det tredubbla. Modellen på klänningen ser ut som på bilden nedan, men färgerna går i brunt och gult istället.


Den är så himla skön och stretchig i tyget och man känner sig fin i den. Jag kommer nog att köpa fler av samma modell nu när jag vet storlek och hur bra de känns att ha på sig.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...