tisdag 16 november 2021

En sån som packar i flera dagar...

Det lilla fotvärmarfåret är från Irland informerade Rebecca mig 😊 Himla söt...

Vi måste hämta ner våra resväskor från vinden. Det är så länge sen de användes så jag har glömt hur de ser ut. Jag tror att min är kopparfärgad 😀 om jag inte är helt vimsig. Jag ska börja ta fram lite grejer imorgon. Jag är en sån som packar i flera dagar. Tänker noga igenom vad jag ska ha med mig för att inte glömma nåt viktigt. Jag tror att jag har ganska bra koll nu på kläder, toagrejer och diverse medikamenter som jag vill ha med. Jag har beställt ett par böcker också från Adlibris så att jag har lite att läsa. Bland annat En bur av guld av Camilla Läckberg. Den ser jag fram emot att plöja igenom.


Snart så, SEMESTERDAGS... 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...