torsdag 4 november 2021

En mysig födelsedag...

Då blev man ytterligare ett år äldre igår. Jag har skrivit om det innan att jag inte tycker om att fylla år längre, men min födelsedag igår blev så mysig på alla sätt och vis. Mina kollegor på jobbet sjöng för mig. När jag sen kom hem hade ett blomsterbud varit här och lämnat en jättefin bukett från Rebecca.  På kvällen kom Aron och farmor och vi åt och drack gott. Vi tände vår eldkorg utanför köksfönsret och det var så fint när vi satt där inne och såg ut i mörkret hur det brann i den. 


Jag bjöd på potatisgratäng, en köttbit och sallad till det. Jag använde mina LeCreuset portionsformar. Det blir lite festligare med dem och trevligt också att var och en får sin egen lilla form 😊

Bild från nätet

Jag har två i den röda färgen och två i denna ljusblå. Till efterrätt gjorde jag fruktsallad av apelsin, äpple, banan och sen lite vispgrädde till det 😊 Det var min födelsedag 2021 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...