söndag 14 november 2021

Kanske en ny stjärna i år...

Då var denna helgen gången. Vi har varit på 90-årsuppvaktning idag. Det är inte varje dag det händer minsann 💗 Jag kom på nu att vi sjöng aldrig. Det borde vi gjort 😊 I vilket fall som helst var det trevligt att träffa släkten igen. Det går ett tag mellan gångerna.

Jag har inte haft koll på när det är Första advent. Fick titta i almanackan idag och såg då att jag nog får sätta upp ljusstakar och stjärnor redan nästa helg för sen kommer jag inte att hinna då vi ska iväg.

Ska jag sätta upp grejerna som jag brukar? Det blir nog så i år, tror jag. Det är väl mest stjärnan i vardagsrummet som varierar. Den stora vita jag hade från början är trasig nu, den fina brun & guldiga är så himla svår att sätta upp. Kanske det får bli en ny där. Blir nog en runda inom Rusta i veckan. 




Stjärnorna hittar du HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...