lördag 11 augusti 2018

Inget Österlen denna helg...

Så fint med lite nya blommor
Vi bestämde oss för att stanna hemma denna helg. Känns skönt det också att slippa packa och åka iväg utan bara fixa med sådant här hemma som inte blivit gjort innan. Mats har lite snickeriarbete att göra kring den nya garageporten vi satte upp i våras och jag håller på med trädgården som är mitt ständiga projekt. Jag har börjat på ett annat ställe i trädgården nu efter att jag blev klar med den förra trekanten i ena hörnan. Jag skrev om det här.

De senaste två dagarna har det varit svalare och det känns nästan lite höst i luften emellanåt. Jag var ute på Öspab igår och köpte en krysantemum och satte på trappan. Det blev så himla fint, och höstkänslan infinner sig sakta men säkert. Jag köpte också lite nya blommor till kyrkogården, så det blir nog en tur dit också idag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...