torsdag 16 augusti 2018

Mina nya caféstolar...

Mina caféstolar som jag beställde häromdan från Rum21.se kom idag. Jag var jättespänd hur de skulle se ut, så jag skyndade mig till macken för att hämta ut paketet. Färgen blev perfekt till vårt hus och omgivningen här uppe i skogen. Russet heter denna färg, men stolen finns i många olika kulörer. I Komstad hade inte denna passat. Där passar svart, silver, vit, grå eller kanske t o m mörk röd, kan jag tänka mig. Men dit köper jag inte nu, det får bli nästa år.

Jag och Raffe begav oss ut ikväll på en liten skogsrunda för att se om där kommit upp några kantareller. Inte en endaste svamp hittade vi. Det är för tidigt och antagligen för torrt fortfarande. Jag får vänta några veckor till. Jag minns ifjol att jag tyckte att kantarellerna kom ganska sent, men sen däremot var jag ute varenda kväll efter jobbet och plockade till kvällsmaten. Den som väntar på något gott... 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...