måndag 13 augusti 2018

Svalare väder = energi...

 Då var helgen över och jag har jobbat färdigt för idag. Som jag skrev i förra inlägget var vi hemma denna helg. Mats snickrade och målade runt vår garageport och när han ändå var igång blev de två förrådsdörrarna och dess karmar och foder också målade. Jättefint blev det 😊 Jag har mest hållit till i trädgården på baksidan och klippt och rensat. Tänk vilken energi man får så fort det blir lite svalare. 

Jag måste också visa vad jag beställt idag på nätet. Jo, två st caféstolar från Fermob. I rostfärg som kommer att passa perfekt här på Trolle Hill 😊 Där var 25% rea på dem nu på Rum21.se, så då passar jag på. Jag ska ha dem ute vid garaget. Den gamla bänken får flytta till baksidan. Egentligen behöver jag ett bord också, men det hade de inte något i den färgen där. Får se hur jag gör med det. På fredag har Apotekarns trädgård i Simrishamn utförsäljning. Där är 30% på allt pga av att de ska flytta till nya lokaler. Jag hade gärna velat ha ett mosaikbord därifrån. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...