torsdag 30 augusti 2018

Även motgångar ibland...

Jag har känt mig lite låg denna vecka. Vi har en del motgångar på jobbet. Det är i och för sig "bara" besluts- och handläggningsmässiga grejer, men vi har inte råkat ut för något sådant innan så det är väl därför det känns extra jobbigt.Trist, men man får försöka lära sig något av det och gå vidare helt enkelt. När man lagt ner så mycket jobb för att få till det och det ändå inte blir bra så är det inte roligt längre.

Men men. nu är det snart helg och på fredag blir det kräftor igen. Gott 😊 Sen på måndag börjar yogan igen för hösten. Ska bli skönt att komma igång med det igen. Denna termin ska en av mina gamla kollegor från mitt förra jobb börja yoga på samma ställe där jag går. Kul!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...