måndag 30 oktober 2017

Slutmatade för i år...

Hu, vad kallt det varit idag. De senaste veckorna har fiskarna i dammen inte varit sådär sugna på mat längre. Idag tog jag tempen på vattnet och det var nu nere på 3-4 grader och då ska de definitivt inte matas mer. När jag mätte senaste var vattnet ca 9 grader och då är det på gränsen. Det är ju väldans praktiskt med djur som inte behöver matas på hela vintern 😊🐟

Ikväll är hela min bil fullproppad med emballage av olika slag. Jag var en sväng bortom Arons lägenhet och samlade ihop vad där var. Det blev mycket efter helgens ihopmonterande av garderob och säng. Det blir tippen imorgon. Förra veckan fick jag ta emot vitvaror till lägenheten. Denna vecka ska elektriker komma och koppla in spis och häll. Tur att nån i familjen jobbar i stan och kan fixa sånt här. När spisen är på plats är det bara kakel och fläkt kvar. Vilket projekt denna lägenhet har varit. Jobbigt, men roligt på samma gång och speciellt när resultatet blir så bra också 😊 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...