lördag 14 oktober 2017

Inte sparat förgäves...

En del av de saker jag sparat på både hemma och i Komstad har jag haft en tanke med. T ex dessa stolar ovan. De ville jag inte lämna på loppis ifall Aron eller Rebecca ville ha dem när de skaffar lägenhet. Nu har jag lyckats övertala Aron till att ha dem i sin lägenhet. De kommer att bli jättefina i hans nya kök tillsammans med ett vitt köksbord. Att blanda gammalt och nytt är det bästa 😊

Vi har landat nere i Komstad i eftermiddag. Jag har mer saker som jag ska med mig hem till Aron. Bl a en hatthylla och en kökslampa också. Det är saker som jag sparat och inte lämnat eller sålt. Innan vi kör hem imorgon ska vi också ställa in trädgårdsmöblerna i lusthuset och mina pelargoner ska jag bära ner i källaren för vinterförvaring. Skönt att ha det gjort ifall frosten kommer helt apropå. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...