måndag 10 juli 2017

Andra semesterveckan...

Flädersaft är min favorit
En vecka av semestern har redan gått. Det går alldeles för fort. Nu har jag tömt det mesta i husvagnen och tvättmaskinen gick för fulla muggar igår. Innan vi åkte iväg till Tvååker satte jag igång en laddning med flädersaft, och nu  är den silad och uppfylld på flaskor. Ska bli gott att ha nu några veckor framåt 😊

Vad händer då under den här "semestervecka nr 2"? Det första jag ska göra är att åka iväg och lämna blod idag. De ringde i lördags (!) och undrade om jag kunde komma. Såklart att man ställer upp när de ringer efter en. Annars har jag inget speciellt planerat under veckan. Det blir nog Komstad några dagar. Det är svårt att vara borta för många dagar i sträck när man har katterna och fiskarna här hemma, så det får bli lite fram och tillbaka, men det är ju inte så långt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...