torsdag 13 augusti 2015

Nu har vi också trillat dit...

Denna variant ska vi testa :-)
På måndag ska jag hämta ut vår "Matkasse" för första gången. Jag har hela tiden tänkt att det är verkligen ingenting för oss. Jag vill själv tänka ut vad vi ska äta och åka och handla de varor jag vill ha, men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig. Blir det en lättnad i vardagen för oss heltidsarbetare, så kan det vara värt att prova. Som sagt, på måndag ska jag hämta kassen. Jag har också valt ett ekologiskt alternativ. Lite dyrare är den, men jag tycker det är viktigt. Denna ekologiska kasse fanns också bara i en variant, nämligen fyra personer fyra middagar. Det kan nog vara bra. Då får vi matlådor också, sen när det bara är Mats och jag. Utvärdering lämnas i slutet på nästa vecka :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...