fredag 21 augusti 2015

En dag att ta med sig...

Det är så vackert med alla blommor
 Det blev en fin och minnesvärd dag, trots allt. Idag hade vi begravning för min pappa. Många fina blommor fick han och släkt och vänner fanns på plats. Det lilla kapellet var så fint dekorerat med alla blommor och solen lyste in genom de färgade fönsterna.

Detta hjärta av rosor är så väldigt fint.
Efter begravningsakten åkte vi hem allihopa till oss och åt smörgåstårta och tårta. Nu är det kväll och jag har nyligen skjutsat hem min mamma. Nu ska jag börja packa bilen för imorgon. Då åker jag och Raffe upp till Backamo. Rebecca följer också med. Den första utställningen av fyra som jag anmält till i höst. Vi ska försöka samla på oss ytterligare några poäng till njuffelistan. Vi får väl se om vi lyckas, det vet man aldrig :-)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...