torsdag 25 september 2014

Trädgårdsbelysning...

Som vanligt har det varit fullt upp i veckan. I tisdags körde vi ner till Österlen för Mats ville snickra lite på trädäcket. Jag klippte gräset och så fick vi igång elpatronen också. Det börjar ju bli kallare nu på nätterna så det var väl dags. 

Jag köpte ett Enjoy Candles till min lykta på trappan som är timerinställt. Praktiskt!
Såna här spotar blir det i vårt trädäck
Något som vi funderat ett tag på är att vi vill ha någon slags belysning på trädäcket runt lusthuset. Av en tillfällighet fick jag igår reda på att det var ljuskvällar på Jagorstrands Trädgård i Vinslöv igår och idag, så Mats och jag körde dit igår kväll efter att det blivit mörkt. Jag har varit där förut, men Mats har aldrig varit där. En helt vanlig villa med en väldigt fin trädgård som vunnit något pris också för några år sedan. Dessutom har de en butik med trädgårdsbelysning och en massa andra grejer också som man kan smycka trädgården med. I alla fall så köpte vi ett start- och påbyggnadspaket med spotar som vi ska sätta i trappsteget och i trädäcket. Så spännande det ska bli att se hur det kommer att lysa upp.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...