onsdag 10 september 2014

Insnöad...

Bild tagen från Zetas.se
En blogg som jag helt snöat in på och även på Instagram är Viktoria Skoglunds. Hon driver trädgårdsbutiken Zetas i Stockholm. Även Zetas har en hemsida och Instagramkonto. Bilderna på dessa sidor är helt fantastiska. När jag kommer till Stockholm nästa gång måste jag åka dit. Det är ett som är säkert. Tydligen är hon emellanåt även med på morgontv som trädgårdsexpert, men eftersom vi aldrig har tvn igång på morgonen så har jag inte sett henne där.

Jag blir så inspirerad av alla de vackra bilderna. Man vill bara ut i trädgården och plantera och hålla på. Till helgen kör vi ner till Österlen. Där ska jag börja rensa ogräset som kommit upp runt huset sen alla byggställningar togs ner. Jag ska också se om där är några blommor jag kan dela och sätta på sina rätta platser. Fast först på lördag är det styrelsemöte med Newfoundlandsklubben Södra. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...