fredag 30 augusti 2013

Jag och hundarna i husvagnen...

Äntligen fredag och jag och hundarna har kört ut till husvagnen. Det är faktiskt första gången som jag sover här själv. Mats är i Köpenhamn ikväll med jobbet och Aron skulle ha kompisar därhemma med grill och bad, så jag kände för lite egentid :-) Lite bökigt är det att vara själv med två stora hundar, men det går. Nu har jag ätit och Raffe och India har däckat i förtältet. De fick mat hemma innan vi åkte.

Vi hade egentligen tänkt att ta hem husvagnen på söndag, men nu har vi pratat om att ha den här även september månad. Det är så himla skönt och avkopplande här. För- och eftersäsongen är faktiskt den bästa, ärligt talat. Precis lagom med folk och man kan gå med hundarna ner på stranden utan att folk ev skulle bli sura. Nu är det ändå ingen som bryr sig eftersom bad- och solningssäsongen är över.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...